NurM1 Arkadaşlar içen falan var mı kahve yerine günde bir bardak falan yeşil çay içmenin zararı olur mu bilgisi olan var mı
Stuna NurM1 bitki çayları günde bir bardak içilebilir diyor doktorlar ama yeşil çay bende kanama yapıyor mesela o yüzden ıhlamur falan içiyorum en fazla.
Deletedmom52620 NurM1 benimde doktorum papatya ıhlamur zencefil demleyip içebilirsin hem rahatlatır hemde uyku düzeni olur demişti ama ben içmedim ne olur ne olmaz diye zaten kanamam oluyor birde böyle şeyleri denemek istemiyorum.