Kızlar,
15+4 olduk henüz cinsiyetimiz tam belli değil ama doktorumuz kıza benzetti. Ben de isim konusunda çok kararsız olduğum için şimdiden fikir edineyim istedim. Aklımda Elif Lam Ra var. Eşim isim çok ağır, kızıma bu ismi koymam dedi. Bilgisi olan var mı? Çevrenizde hiç duydunuz mu?