Kızlar 37+5 olduk çok şükür, 2 gündür aşırı bacak ve kasık ağrım var yürüyemiyorum yatakta dönemiyorum, uzanırsam zor kalkıyorum öyle bi ağrıyor ki, magnezyum da içiyorum ama neden böyle oluyor anlamadım doğum yakın mı sizce kızımda sancım gelmemişti hiç ağırlarım yoktu o yüzden neden olduğunu çözemiyorum😂