cnn__ulsli Bugün kanamam başladı ve doktora gitti kan testi filan istediler utrasyonla muayane ettiler çocuk filan görülmüyor dediler ve bana dış gebelik şüphesi var dediler
Btl-Als cnn__ulsli Dış gebelik tüplerde oluyor canım genellikle döllenme olmuyor orda kalıyor oda dış gebelik geçiyor
Bekleyenler cnn__ulsli embriyo rahim dışında bi yerde ise dış gebelik tir. Beta artıyor ama normale göre biraz daha az. Benimki tüpte idi. Geç kaldılar. Sürekli doktora gitmeme rağmen. Kapalı ameliyat ile alındı hem tüp hem embriyo