Kızlar merhaba, bugun ben doktorumu degistirdim ben de homozigot kan pihtilasmasi var 10 haftalik hamileyim bu zamana kadar sadece igne kullandim bugun gittigim dr bana aspirn de onerdi ama ben bebegn kalbini duyunca heycandan sormayi unutmusum. Ignemi saat 2de yapiyorum aspirni de gece 2de mi icmem gerekiyor sizler nasil yapiyorsunuz?