Kızlar selam, 2 yıl içinde olumsuz bir hayli deneyim yaşadım sizlerle paylaşayım. 1 yıl arayla 2 dışgebelık ve kalp atısı olmaması sebebıyle kürtaj. 7 yaşında bir kızım var 2.çocuk için niyetlendim bu sıkıntıları yaşadım. Genetik testlerimiz eşiminde benim de sorunsuz çıktı, rahım filmi çektirdim o da temiz çıktı. Sebepsiz de olabiliyor bunlar , nasip zamanı değilmiş diyorum ama tahlillerinizi mutlaka yaptırın.