Kızlar bu korna yine aldını başını gitti ya kimi duysam korona buraya giriyorum aynı şekilde gebelik öncesi 2 kere geçirdim korona 21 haftalık hamileyim hafif bogazım agrıyor burnum yanıyor nasıl korkuyorum ya korona falansam Rabbim uzak etsin tüm herkesten hamilerden biran önce bitsin ya valla serbest bırakdılar olanlar oldu birde aşı da olmadım ben ondan biraz korkuyorum ama aşı olup cok korona olanda duyuyorum gerçi dua edelim birbirimize bitsin biran önce uzak olsun hepimizden