Kızlar bugün kontrolüm vardı 39+2 haftalıyız doktor rahim ağzı incelmiş bebek elime geliyor 2 cm açılma da var sancı var ama düzensiz dedi istersen suni sancı verip 2 saate doğum yaptırayım dedi ama herşey normal sen eve git merdiven in çık hareket et suya otur geceye doğru sancın olur gelirsin dedi ne dersiniz sancım olur mu gider miyim çok heyecanlıyım