Rabia_zanile https://resimyukle.io/r/y4CS8zAoXC arkadaşlar nasıl yorumlamalıyım anlayan var mı ilk testi 11. Gün başladım yumurtama diye düşündüm ama sonraki günler çift çizgi devam ediyor
Iremcaner1 Rabia_zanile Adetine kaç gün var Gebelik olduğunda da böyle çıkıyor bence bi gebelik testi yap bende ovülasyon testinde öğrenmiştim gebeliğimi
Xhal Rabia_zanile benim ovülasyon testimle aynı biraz renk değişikliği var sizdekinde benim tam 1 gün pozitif oldu diğer günün sabahı teki silik oldu
Rabia_zanile byzkrc bozuk olabileceğini düşünüp suyla denedim iki çizgi çıkar mı diye sadece kontrol çizgisi cıktı