Deletedmom8373 Kızlar bugün ikili taramaya girdik doktor muayene ederken tok musun diye sordu nedenini soramadım o an niyeyse şimdi aklıma takıldı tok olunca ya da aç olunca ne oluyor.
NazMH Deletedmom8373 benim bi bilgim yok ama bi seyler yedigin zaman bebek daha hareketli oldugu icin olabilir mi ki diye dusundum
Merveomer34 Deletedmom8373 tok olunca bebişler daha hareketli oluyor ben doğuma giderken aç karna gitmiştim bebek haraket etmiyor diye son dakika sezeryan yapacaklardı buna da dikkat edin nst girerken tok olun
Deletedmom8373 gulkrgl Bizim minik de uyuyordu heralde biraz korktum niye hareket etmiyor mu ki diye 🤭
Deletedmom8373 Merveomer34 Aslında 4 saatlik bir açlık vardı randevu öğlen 2 deydi ben sabah kahvaltısı yapmıştım saat 10 da sadece sanırım hata ettim bir dahakine daha dikkatli olayım bari