Merhaba arkadaşlar bir gün buraya eğer pozitif bir süreç gecirirsem benim gibi ilk bebeklerini bekleyen annelere cesaret vermek adına hikayemi anlatmak için kendime söz vermiştim ☺️ dün çatı muayenem vardı ve doktor 40 haftaya kadar gereksiz bekleyeceğimi, bebeğin rahim ağzında durduğunu söyledi. Bu yüzden 38+5 te bilincli olarak rahim ağzını tetikledi. Çatı kemiğim uygunmuş ve açıklığım da olduğu için yarın gel seni doğurtalim dedi. Bugün sabah 7 de sıfır sancı ile hastaneye geldim ve ebe 5 cm açıklığın var çok iyi dedi. sonra doktorum geldi ve suyumu patlatti. Hemen sonra yaklaşık 1 saat kadar suni sancı aldım. Başlarda yavaş yavaş olsa da gittikçe dozu artmisti ve resmen ölümlerden ölüm secmece gibi birseydi🙄 hamilelik basindan beri Allahım beni bir saat içinde kurtar diye dua ettim çok şükür ki duam kabul oldu ve suniden bir saat sonra büyük tuvaletim gelmiş gibi dogumhaneye koştum ebe hemen geldi baktı ve bebeğin başı vajina duvarında dedi❤️ 5-6 ıkınma ile bebeğimi kucağıma aldım çok şükür🤲🤲 o süreç Allah tarafindan çok güzel ilerleyiyor ve birşey anlayamiyorsunjz ben ikinmakta baya bir zorlandım ama tecrübeli ebelerim sayesinde çok güzel atlattım☺️ etim sert olduğu için çok fazla yırtılma olmadi ama kesi atıldı 5 dikişim var. Malesef o dikiş atılan anda herşeyi hissettim ve inanın benim için doğumdan çok daha zordu. Canım fazlasiyla yandı ama oğlum için herşeye degermis☺️ doğumdan 10 dk sonra kalktım yürüdüm kanamam da normaldi ama birazcık dikişlerim zorladı. Bu arada ebeler gelip arada karına baski uyguluyor o da biraz canımı acıttı diyebilirim🙄 benim hikayem bu kadardi herşey hissettiğim gibi geçti oğluma bir saatlik sancı ile kavuştum Allah bütün hamilelere yardımcı olsun inşallah ne zor birseymis tecrübe edince anladım… Şimdi biz kids uygulamasına geçiyoruz hepinizin Allah yardımcısı olsun melekler sizi ve bebeklerinizi korusun🤲🤲bu arada bol bol lohusa pedi alin bence depend sorun olabilir çünkü ben kullanamadım dikişlerimi acıttı. Son oalrak bebeğinize hastane çıkışını birkaç tane alın benim bebeğimin üstü başı kirlendi kan falan oldu ben üç takım getirmiştim pişman oldum..