Ardakumsal ya kimisi peşine gebe kalıyor sağlıklı bi şekilde ben nisanda kürtaj oldum 1 regl gördüm sonra gebe kaldım haziranda ama kimyasal gebelik çıktı🥲 bu ayda olmadı adetimi bekliyorum bu gün yarın olurum nasipse gelecek aya sağlıklı gebelik olur inşallah sizinde en kısa zamanda sağlıklı gebeliğiniz olur inşallah 🙏🏻