Doğum yapmadım ama doktorum orda Kazım Gezginç sezeryan olursa doktor geliyor normal doğumda sabah olursa da doktor geliyor sanırım akşam olursa nöbetçi hangi doktorsa o geliyor diye biliyorum ama bi danışın yine normal 5000 sezaryan 10000 diye biliyorum ama acilden girince ücretsiz heralde