Merhaba kızlar ben 22. Haftadayım, önümüzdeki hafta renkli ultrasona gireceğim fakat makul fiyatlı iyi bir doktor bulamadım. Normalde Bahçelievler medipole gidiyorum orada 1410 TL gibi bir fiyat verdiler. Yorumlarda Erbil beyden bahsedilmiş uygun fiyatlı ilgili olarak ama kötü yorumlarda olduğu için kafam karıştı.(kilolu hamilelere özellikle kırıcı konuşması vs.) Önerebileceğiniz başka bir doktor veya Erbil bey hakkında daha detaylı bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?