Merhaba 13 ağustos doğum zamanı olarak görünüyor doktorum ağustos basinda izne çıkıyor suan hersey normal görünüyor dedi doktorun izne çıktığı zamanlar kim ilgileniyor olur da sezeryan durum olursa başka doktorlar da ilgileniyor mu bilgisi yaşayan olanlar yazabilir mi