Kızlar dün gece kustum ilk de baya bi geldi ikinci kustuğumda kahverengi kustum , gece boyu uyuyamadım boğazım okadar kötüydü ki yutkunamıyordum bile bugün burası ilçe olduğu için sağlık ocağına gittim tahriş olmuş dedi gönderdi ama içim rahat etmedi normalmidir internette birsürü şey yazıyor korktum