_ozlmm ben 50lilik yükleme yaptığımda benim şekerim sınırın 3 birim üstündeydi, sonra 75lik yaptırdım şekerim ciddi anlamda yüksekti, yani doktorunuzun diyabet sınırında falan demesine bakmayın cidden farkediyor. Beslenmeye gelince ;
Sabah: 2 dilim tam buğday ekmek
Kutu peynir
2 adet ceviz
Sınırsız domates biber yeşillik
Ara öğün: 2 yk yoğurt, bir meyve
Öğlen: 2 dilim tam buğday ekmek
1 kepçe çorba
4 yk sebze yemeği
1 but veya avuç içi kadar et
Sınırsız yağsız salata
Ara öğün: iki yk yoğurt,bir meyve meyve
Akşam: 2 dilim ekmek
1 kepçe çorba
4 yk sebze yemeği
Sınırsız yağsız salata
Son ara öğün: 10 adet badem, 2 yk yoğurt