Hastane de 2 günü geçti 2 cm açılma diye yatış verdiler , nst de sancı çıkmıyor bekletip duruyorlar günde 3 kez falan nst bağlanıyorum tansiyon ateş vs bakıyorlar . Nişanda geldi dün gece 🤦♀️ Yarına öğlen doktoru görcem gene bekliyorum yani . Sancım çıkmıyor sancım çıkarsa alttan muayene olacakmışım onda 4 cm çıkarsa da doğumhaneue alırız dedi . 39+2 deyim bugün hiç böyle düşünmemiştim 😔