Minikoanne Şimdi kızlar bugun kontrole gittim ücret verdim perşembe günü de tekrar çagırdı 34 haftalıgım bu arada. Tekrar ücret ödemem gerekiyor mu bir biliginiz var mı 🙏🏼😊
Nskyhn Minikoanne hayır canım. Genelde ozellerde 10 gün kontrol hakkı var. Ben de dün gitmiştim haftaya salı tekrar gideceğim kontrol olarak gözükecek