Aysegulelli Hanımlar 37+1 haftalık gebeyim adet sancısına benzer geçmek bilmeyen bir sancım var ama hafif yaşayan oldu mu doğum mu başlıyor bebek mi dönüyor neden olur bu araştırdım bulamadım bişi