Denizgumuskaya
Kızlar günaydın ☀️ hayırlı sabahlar herkese ya ben 12+3 haftalık hmileyim Perşembe günden beri çok sık idrara çıkıyorum yanı sanki bebeim arsadaymış gibi geliyo baskı yapuyo sanki af edersiniz hani çok sık çıkıyorum ama azıcık azıcık geliyo her gittiğimde 15.20 dkk da bi çıkıyorum geceleri de ayni 😐🙄 sizce normal mi bu durumu yaşamam ilk hamileliğimde böyle değil di son haftalarda olmuştm