Umut60 Gebelikte covid 19 yaptıranlar bar mı kaçıncı haftada oldunuz sizde bebek te herhangi bir yan etk oldu mu
mrcmrc1903 Umut60 16. Haftada oldum hiçbir sıkıntı yok şükür 36. Haftadayız. Bu arada covid geçirdim ve çok hafif atlattım bence etkisi büyüktü aşının.
Svvl34 Umut60 bende oldum doktorumun tavsiyesi üzerine covid 5. Doz oldum 💉 ilk 3 ay hamilelik sonrası olabiliyorsun. Biz 29. Haftadayız🤰🏻🌸 sadece kolumda ağrı oldu çok az o kadar. Onun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım.😊