minikbiranne35_ Kizlar uzandigim zaman bebek hemen toplaniyor ve sert oluyor gobegim elledigim zaman normal mi bu yasayan var miii ????
yagmur_s minikbiranne35_ kaç haftalıksınız? Çoğu zaman normal sırt üstü rahim fazla baskı altında oluyor. 3. Trimestera geldiysen zaten braxton kasılmaları da oluyor normal sayılıyor. Sen yine de doktoruna danış 😌
minikbiranne35_ yagmur_s 24+1 olduk yarin gidicem ama tiktok vb yerlerde hep kalbi durmaya yakin vs hep boyle yapiyor diye yorumlar okuyorum bazi annelerden
yagmur_s minikbiranne35_ korkmayın doktorunuza sorun. Ben de yaşadım. Hala da devam ediyor. Rahim bazen kasılıyor. Yan yatmaya dik oturmaya özen gösterin
yagmur_s minikbiranne35_ rica ederim. Bebeğiniz hareketli olduğu sürece bu videolara kulak asmayın. Ve tiktok çok kötü bir mecra yanlış bilgi çok ben de görüyorum. Öncelikle doktorunuza danışın.
minikbiranne35_ yagmur_s bebek fazla hareketli biraz da olsa o rahatlatiyor icimi yarin mutlaka danisicam 💜