Merhaba kızlar. 16 haftalık gebeyim. 12. Haftadan beri üç kere falan büyük tuvaletimi yaparken biraz bile zorlasam peceteye akıntıyla karışık çok hafif pembemsi kan geliyor. Sadece pecetede çok hafif akıntıyla karışık görüyorum bir daha olmuyor. Doktoruma bu durumu söyledim. Bebekle ilgili herhangi bir tehlike sıkıntı yok dedi. Olabilir bu tarz dedi. Doktor secenegim de bulunduğum bölgeden dolayı fazla yok. İlk gebeliğim de doğum esnasında vajinamdan damarlarımdan biri zedelendiği için, fazla kanamam.olmustu. Kontrol altına almışlardı ama. Şimdi de acaba kaslar gerildikce ya da biraz zorlayınca kılcal damarlardan.mi kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Herhangi bir fikri olan var mı ?