Hareketvakti Merhabalar. 10 haftalık hamileyim. En başından beri tiroid değerlerim yüksekti 25 mg hap kullanıyordum hamile kalınca da testler normal çıktı hapa devam ettim fakat doktor testi bir ay sonra yap dediği için bir ay sonra test yaptırdım ve değerim 5-6 gibi yüksek bir rakam çıktı 😞 şimdi on gündür 50 mg hap içiyorum ama 3 e düşmüş doktor 3 de iyi değil dedi çok korkuyorum bu şekilde sıkıntı yaşayan bebeği sağlıklı olanlar var mı veya hamileliğinde yaşamış olanlar 🙁 malesef doktorlar hiç bir şey söylemiyor o yüzden fikirlerinizi merak ediyorum
Fatime07 Hareketvakti sen düzenli ilacını kullan inşallah bir şey olmaz ilaçı hiç aksatma benım de yüksektı ben öncesinde ilaç kullanmaya başlamıştım kaya tuzu kullan sağlıklı beslen inşallah bir şey olmaz
Nurercan Hareketvakti bende de hamilelikte hipertiroit çıktı. Sabah akşam ilaç kullanıyorum. Değerlerim normale döndü şükür🙏 Dereotu iyi geliyor tavsiye ederim.
Honeybubblee Hareketvakti benim tsh değerim 8.1 75mg ilaç kullanıyorum ama düşmüyor. Senin 3 çok iyi ilaca devam et düşer o.
Sltnemir Hareketvakti ilacını kullan cnm ben gebelikten önce gebeyken ve hâlâ da kullanıyorum çünkü doktor bana Su gibi bir ihtiyaç bu ömür boyu içeceksin sen iç bebeğine birşey olmaz Allah’ın izniyle benim de ,,5 e yakındı değer
Hareketvakti Fatime07 ilaca devam ediyorum iki senedir de içiyordum ama yükseleceğini bilemedim işte 😞 sağolun tavsiyeler için 💕
Hareketvakti Honeybubblee benimde bir ara yüksek çıktı sonra düşmeye başladı ama doktora sorduğumda herhangi bir şey demedi o yüzden kafama takıldı yani bir ay yüksek olması sıkıntı olur mu ki sizin doktorunuz bir şey dedi mi acaba 😕
Hareketvakti AsliOz düşük olması çok sıkıntı değil demişlerdi ama bilmiyorum tabi inşallah normal değere ulaşır 🤲🏻
Nurercan Hareketvakti bana sağlık ocağındaki hemşire demişti. Ben daha çok salatalarda tüketiyorum :) benim ilk değerim 0.01di . Şu an 1.07 🥰
Honeybubblee Hareketvakti benim doktorum ilacını kullan bişey olmaz diyor. Tsh yüksek diye kesinlikle bi sorun olmaz diyemem ama kesinlikle sorun olur da diyemem diyor. Doğum sonuna kadar düşür gerisini düşünme dedi.
Hareketvakti Honeybubblee evet doktorlar yorum yapmıyor bende tecrübe etmiş kişilere sorayım dedim ☺️ Kadınlar klübü diye bir site de okuduğuma göre bir kaç kişinin 17 veya 25 gibi değerlere çıktığı bile olmuş bebekleri sağlıklı olmuşlar onu okuyunca da rahatladım biraz ☺️☺️
3prens71 Hareketvakti ıkıncı gebelıgımde 9 ay boyunca hp yuksek cıkmıs hıc bır dr bsy soylemedı e dogal bılmedgım ıcınde ılac kullanmamıstım sezeryana gırmeden 10 dk once öğrendım ben troıd hastası olduğumu sonuc olarak cok şukur oglumda hıc bır sorun yok ıcınızı ferah tutun bırsey olmaz ınşAllh Allhın ıznıyle 🙂
Hareketvakti 3prens71 ay yorumunuz beni çok mutlu etti çok sağolun 🥰 kaça yükselmiş hiç söylediler mi acaba size ☺️
3prens71 Hareketvakti yok canım zaten hemen doğuma gırdım sonra araştır dedıler gttım dahılıyeye gecmıs kan tahlıllerıne baktılar evet yuksekmıs dedıler suan yıne hamıleyım 8 aylık basından berı ılac kullanıyorum hatta gecen dr anlattım böyle bsy oldu dye saşırdılar cocukta sorun olmadımı flan dye yok cok şükür dedım tedbırımızı alalım takdır Allhtan🤲
Topalesra Hareketvakti benim 2,80 olmasına rağmen 100 mg verdi doktorum, şu anda 26.haftadayım gebelik öncesinden beri kullanıyorum bebiste çok şükür gelişiminde bir sorun yok şimdilik, ilacını kesinlikle düzenli kullanmalısın hatta dozu düşük bile olabilir
Hareketvakti Topalesra bende dahiliye gittim ama doz iyi dedi 50 mg olarak kaldı inşallah düşer değerim haftaya bir daha gidip ölçtüreceğim içim hiç rahat etmiyor 😞