Seda020921 Türkiye’de özürlü kelimesi hakaret anlamına kaymış o yüzden tepki çekiyor. Tartışırken kimse kimseye engelli mısın demiyor ama özürlü müsün kelimesini kullaniyorlar o yüzden dezavantajlı bireylere eskiden özürlü kelimesi kullanılırken artık engel kullaniliyor. Esasında özür kelimesi engel kelimesinden çok daha masum. Engel deyince sanki onları engelliyormuşuz gibi oluyor ama özür elinde olmayan sebeple ortaya çıkan bir durum, kimse engellemezse engel olmaz bir insana özür. Kısacası felsefik bir tartışmaya kadar gider ama bu kadar tepki çekme sebebi Türkiye’de insanların “özürlü” kelimesini salak, aptal yerine de hakaretvari tarzda kullanıyor olmaları.