Merhaba kızlar 22 +4 deyim . Ayrıntılı ultrason sonucunda rahim ağzı uzunluğumun 32 mm çıktığı söylendi. 30 sınır kabul ediliyormuş erken doğum riski olabileceğini söylediler bu tarz durum yaşayan var mı Ne yapılması gerekiyor deneyimlerinizi paylasirsaniz sevinirim .