Saglıklı gunler arkadaslar, 22+3 gunlk ıkız gebeyim hamılelıgımın basından beri ara ara nabız yukseklıgım var ama ıkı gundur benı zorlayacak sekılde devam ediyor. Kanım 10 a dusmustu en son tahlillerimde doktorum demır eksıklıgı ve sıcak hava kaynaklı olabılecegını soylemıstı. Boyle nabız yuksekliği yasayıp bır care bulan var mı? Ya da kotu bir seye sebebiyet verir mı? Tesekkur ederım.