Hep düzensiz adet görürdüm hiç düzenli olmazdım son adet tarihim 20 Nisan ondan önce de ilacla adetim başlamisti.Mayista adet görmedim 7 Haziran hastaneye gidip acil de hamililik testi verdim değerim 0 çıktı ..Sonra bekledim belki başlar diye ..Başlamadı 1 temmuz da kadın doğuma gittim düzensiz adet gördüğümü felan anlattım oysaki adetimi başlatmak iicin ilaç almaya gitmiştim..Doktor muaneye etti dedi 6+3 hamilesin inanamadim 23 gün önce kan testinde çıkmamisti tekrar kan verdim bu sefer çıktı ..18 temmuzda tekrar doktora gittim ama bu seferde 7+4 dedi ama dedim 18 gün önce 6 haftalık ti nasıl oluyor felan diye normal dedi ama ben korkuyorum ..var mı benim gibi hikayesi olan yardımcı olacak