Merhaba arkadaşlar benim 27 temmuzda regl olmam lazım
Çok fazla kaşık agrılarım var bir iki gün yürürken kitlesi beni şuan biraz daha stabil durumda bu seferde belim agrıyor bu kadar erken belirti olmaz diye düşünüyorum. Hassasım ve 4 gündür regl olacak gibiyim test yaptım çok erken olduğu için sanırım negatif çıktı bu gibi belirtler yaşayan varmı aramızda ?