Mervelimmmuy Doktorlar 36 haftada sezeryan ile Dogum istiyorlar bebeğim cok aşağıda ve gelişimi geriden. Kasıklarda ağrı hisseden varmi
OzgeSyr_ gelişim geriliği var bizde de ama bebek asagıda diye demedi genelde zaten oyle olnca sezeryan dıyorlar rıske atmamak ıcın