Ireemkcn kuzucumoglum Kullandım valla doktorum 2 iç dedi ama eczane de 1 tane ile başlasın demiş siz nasıl kullandinizz
kuzucumoglum Ireemkcn ben direk gece yatmadan 2 adet alıyorum doktorum demişti tek kullandığım zamanda biraz kötü olmuştum çünkü onuda denedim
AyseKA Bebegimizolsun sabah iç denileni hiç duymadım. Gece 2 adet alınır normalde standart olarak. Doktorunuza tekrar danışın isterseniz 🌼
Bebegimizolsun AyseKA valla bilmiyorum kuzum 3 gün önce gittim doktorum aç karnına al dedi sabah eczaneye gittik oraya öyle mi not aldı doktor bilmiyorum oda demiş sabah aç karnına diye