Cennetkokulummn her iki ağrı da bebeğin ağırlaşması ile ilgili olabilir. Ama annemde şöyle bir şey de olmuştu kardeşim doğduğunda beli ağrıyordu yatıyordu geçiyordu ağrısı sonra bir daha ağrıyordu filan hastaneye gitti doğuma aldılar hızlıca. Yani her ihtimale karşı doktora gitsen iyi olabilir