Kızlar merhaba dün kontrole gittim 31+3 üz bebeklerden birime 2150 birisi 1880 normalde şeker yüklemesi yapılmadı çünkü şekerim düşük çıktı hatta.Dün bebeklerden biri 2150 çokknca doktorda hergün açlık tokluk bakılmamı söyledi bu haftalarda bu kilolarda olanlar var mı sizde durumlar neler ❤️