Sehrbnon122 Esmaarslan bebeği net göremiyorum ki ben canım ultrason fotosu neden böyle eski ultrason dan çekilmiş gibi devlet hastanesinde mi muyane oldun
Esmaarslan Sehrbnon122 devlet hastanesine gittik kan aldıracaktım olmadı iki hafta sonra özel hastanesine gideceğiz bakalım bazen cinsiyet bilenleri var size soruyorum yüzden 🥰
Sehrbnon122 Esmaarslan belli kuzum devlet hastanesinde ki ultrason cihazları net göstermiyor ondan ama benim içimden kız geçti hayırlısı olsun Allah gönlüne göre versin
Esmaarslan Sehrbnon122 aynen devlet hastanesinde ultrason güzel gözükmediği anladım özel hastanesine gideceğiz hd ultrason bakacaz hayırlısı bakalım bir oğlum var ikinci hamileyim
Sehrbnon122 Esmaarslan ayy hayırlısı olsun canım bi tanede kızın olsa mükemmel ötesi ne güzel bende ilk gebeliğim yaşıyorum ikizlerime hamileyim bi kızım bi oğlum olucak insallah