Aslnrbl Asl08_ 38+2 coviddim cok sukur az once negatifi gördüm ödüm kopmuştu benim ogluşta covitken kapımı calacak diye🙈bundan sonra gelebilir ama hic gelicek gibi bi hali yok beyfendinin su an
nazy 38+5 hiçbir belirti yok sadece ayakta biraz durunca ağrım oluyor onun dışında birşey yok oğlum hemen gelmicek herhalde
Susam1920 38+2 bekliyorum çok yoruldum hareketleri canımı çok acıtıyor cpilates topunda egzersiz yapıp hurma yiyirum
nazy Asl08_ salı gittim sancı falan çıkmadı çatı maunesi oldum birde herşey yolundaydı doğum pozisyonunda bebişim ama bakalım ne zaman gelecek
Bulut16 Asl08_ evet gittik Herşey yolunda ama çatı muayene mi haftaya perşembeye erteledık hazır hissetmedigim için 🙈
nazy Bulut16 çatı muanesi den korkmayın çok kısa sürüyor benim hiç acımadı bende gitmeden önce çok büyütmüştüm gözümde ama korkulacak hicbirsey yok rahat olun