Gamzeozturk 25 haftalık hamileyim ayağım yavaş yavaş şişiyordu ama 2 gündür çok fazlalaştı.Çalışıyorum ayağımı uzatarak oturuyorum ama inmiyor🤭
DidemDnnz Canım benim de öyleydi tuzu bayaaa azalttım bol su içiyorum ödemim de çok çok azaldı. Tuza dikkat
Merveeall Evet benim doktorum da günlük yumurta ye sıvı tuket dedi ayaklarımı yüksekte tuttuğum zaman geciyor