Hamik Hanımlar hepinize selam 13 haftalık ikizlere hamileyim karnım normalin dışında bi büyük 5 aylık gibi ödem şişkinlik vs heralde diyorum birde aşırı ama aşırı bel ağrım var hele ki azcık evi süpüreyim ağrıdan duramıyorum sizler de de öyle mi acaba?
Deleted4445656 Hamik benim 4buçuk aya kadar her gün şiddetli bel agrım oldu tek belirtim buydu hatta sonra azaldı hamdolsun son aylar ağırlaşınca tekrar olur diyorlar bakalım 🙈 ev işlerinden uzaklaşın derim inanın baya etkiliyor şiddetli agrıyı
Hamik Deleted4445656 çok teşekkür ederim cevabınız için hala devam ediyor ağrı bi de 2 yaşında küçük bir canavarım var sağolsun oturtmuyor 😅