Kızlar hamile kalmaya çalışıyorum ama çalıştığım için çok da sağlıklı beslenmiyorum. Hamile kalmaya yardımcı ne gibi besinler öneriyorsunuz?
Avokadoyu nasıl yiyebilirim, marketten de yanlış aldım sanırım olgunlaşmamıştı ve güzel bir tarif bulamadım tadını hiç sevemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.