Çok şükür evladımı bugün gördüm çok şükür hersey yolunda❤️
12+2 de kız denilen bebeğim 14+2 yani bugün itibarıyle erkek denildi değişme olasılığı yüzde kaçtır hanımlar daha beklemelimiyim net ne zaman belli olur hergun sevip okşayıp konuştuğum karnımı oğlum yada kızım dıye okşayabileceğim aylara ne zaman varırım tahmini 😂😂