Peerii Arkadaşlar bugün eşim iğne almak için eczaneye gitti, artık raporun kalktığını be doktorun yazması gerektiğini söylemişler, yaklaşık 1,5 yıldır hep rapor ile alıyordum. Bu yeni gelişmeden sizin haberiniz var mı?
Pullubiber Peerii evet bende yeni başladım oksapara doktor yazdıkça alınıyormuş artık. Doktorum 2 kutu yazmıştı 1 kutusunu verdiler. Artık bittikçe yazılması gerekiyormuş
Peerii Pullubiber o zaman doğruymuş, ne kadar saçma bir karar olmuş sürekli doktora gitmek durumunda kalıcaz, heleki salgının tekrar yükselişe geçtiği bir dönemde. Çok teşekkür ederim 🙏