Merhabalar. Bugün 36+2 haftalık olduk bebeğim 3.200 gram 49 cm olmuş Dr bebek baş çevresi büyük dedi genetik dedi sağlığı yerinde çok şükür. Bende normal doğum istiyorum aslında doktor durumu anlattı rahmin 10 cm açılıyor bebek basida o kadar olursa ve büyürse zorlanirsjn dedi sezeryan olursun dedi 39 40. Haftada sezeryan yapıyor sizce bilerekmi öyle dedi sezeryan yapmak icin