Kızlar 28+5 haftalik hamileyim dün gece 23.30 da merdivende ayağım kaydı ve 3. 4. Basamak kaydım hastaneye gittim bebek iyi dedi ne olur ne olmaz yatış verelim dedi kabul etmedim eve geldim bir sıkıntı olursa gelirim dedim tamam dediler ve dün dustugumden beri sürekli idrarım varmış gibi oluyor idrarı yapsamda halen varmış gibi ağrıyor hiç düşen oldumu