Kızlar 17 haftama girdim doktorum cinsiyetinin erkek olduğunu söyledi fakat plesenta rahimi kapatmış normal doğum olmayabilir dedi bebeğim sağlıkla gelsin doğum hiç farketmiyor fakat beni korkutan kanaman olursa acile gel dedi bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapanlar var mı?