Mrsskaraca Arkadaşlar 5 haftamdan beri göbeğimde şişlik var bir sabah kalkıyorum hic yok bir sabah uyanıyorum davul gibi sebebini bilen var mı
KkubraOz Mrsskaraca evet yeni artan hormonların etkisiyle vücut gaz ve şişkinlik yapıyor. O haftalarda çok normal