Merhaba kızlar. Bugün doktor kontrolüm vardı kızım doğum pozisyonuna geçmiş. Ve 2 kg olmuş. Boyu 43 cm . Şimdi Çatı muanesi için randevu alacağım. ⅔ hafta sonra için alabilirsin dedi doktor. Ve tekrar kontrol için acil durum yoksa 1 ay sonra gel dedi. Yurt dışında yaşıyorum. Eşimle gittik bebeğimizi gördük kalp atışını dinledik herşey normal olduğunu öğrendik çok mutlu olduk. Dilerim bu mesajı okuyan herkes bebeğine sağlık ile kavuşur.