Nur-006 Kızlar benim bugün 7+3 gün oldu.Hiç yerleşme kanamam dahi olmamıştı ama bugün karın agrısı ve kahverengi akıntı oluyor.Kontrol günümdü aslında gittiğimde doktor normal olduğunu söyledi.Ama kalp atışını duyamadık 3 gün sonra tekrar gel dedi
gecekusuanne Bende 7+1 benimde hic kanamam olmamisti kesede kan gördüler düşük riski varmis progestan verdiler kalp atisinida duyduk insallah tutunur bebegim 😢