sedaboz_ 37+4teym. Son 10 gündür kalp atışları hep değişikti bugün de hep 170lerdeydi doktor riske atmayalım dedi yatış yapalım akşam sezaryena alalım dedi. Dualarınızı eksik etmeyinnnn 🙏
Cunponannesi88 sedaboz_ Allah yardımcın olsun sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine İnşallah ağrısız acısız atlatırsın🙏
Pheebs sedaboz_ Anladım ilk hamilelik olunca cahillik her şeyi sormak istiyor insan 🤭 sağlıkla kucağınıza alın insallah bebisinizi 🥰