icegul Asillllll1111 Biberon 1 tane avent almıştım, iyi ki set almamışım kızım Biberon almadı, sevmedi, çok da ihtiyaç olmadı zaten almasına. Emzik de nuk kauçuk damaklı aldım. Tuttu hiç zorlanmadım.
HHhhK Asillllll1111 canim emzigi onermeyen cok kisi var memeden sogur diyolar hatta biberonda onerilmiyor kasik biberonlarla beslenirse memeye donmesi daha kolay oluyormus ama gaz giderici tomme tippe diye bir markanin biberonunu kullaniyorum begendimde basta kolikti kizim sonradan arastirip bunu aldik daha iyisi vardir belki biz bunu sevdik
Armyzg Philips avent aldım ben 5 li takım olarak emzik ve biberon temizleme aparatı da içindeydi. Daha kullanmak nasip olmadı henüz doğunca inşallah:)