Aydankaya Kızlar en son doktoruma 30 haftalıkken gttm 15 güne düştm ama 15 gün sonra gttgmde bundan sonra randevulu çalıştgını syledler devlet hastanesi ve aşırı iyi doktor ama. Sıra aldgımda 4 ekime verdiler. Gttgmde 36 haftalık olcam şimdi 34 haftalıgm napmalıym sizceee
Nananusha Aydankaya 30 haftan sonra surekli 2 haftadan bir kontrol edilmeniz ve idrar yolu ve kan testi vermeniz gerekiyo .son haftalar riske atiomamali
MelisHakan Aydankaya ben genellikle ozele gidiyorum ama devletede gittigim oluyor dedigim gibi allah korusun riskli bi gebeligin yoksa 36 haftalik gozukmen sıkıntılı olmaz ama kendini kotu hissedersen acile gidebilirsin